Hoe komen de namen terug bij twitter?

eerst als ik @ deed +een letter dan kwamen er namen uit van de mensen die ik volgde maar nu staat dat er niet meer alleen van mezelf.. hoe komen die namen terug?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien verwijderen en opnieuw downloaden? Of bedoel je via het web?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via het web
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is vreemd, werkt bij mij wel gewoon om na @+letter namen te zien verschijnen. Ik kan je helaas niet verder helpen denk ik... Is het al lang?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee sinds 2 dagen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien komt het binnenkort weer terug. Helpt het misschien door opnieuw in- en uit te loggen? Anders kun je een mailtje naar Twitter sturen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het werkt weer.. ik opende twitter altijd op google chrome en nu deed ik het op internet.. misschien lag het daar aan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou kunnen. Fijn dat het opgelost is :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jha inderdaad maar kan je misschien iets in antwoord zetten dan zet ik goeie vraag erbij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gedaan.

Het beste antwoord

Het zou kunnen helpen om even in- en uit te loggen, een mailtje naar Twitter te sturen (moet wel in het Engels), of Twitter via een andere webbrowser openen. Succes ermee!