hoe maak je iemand duidelijk dat er verkeerd e-mailadres is gevuld bij twitter ?

hallo allemaal.
ik krijg de laatste tijd melding van twitter. Op mijn e-mail adres. Terwijl het twitter profiel niet van mij is. wat moet ik doen om die persoon duidelijk te maken dat het e-mail adres wat ingevuld is al gekoppeld is aan hotmail adres dat wel van mij is. ik heb al privébericht gestuurd maar kreeg geen antwoord terug. weet iemand wat te doen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is heel merkwaardig, omdat diegene die een account aanmaakt, zijn mailadres moet bevestigen. Dus je moet het ooit wel bevestigd hebben (of je account was gehackt). Je kunt het beste proberen op zijn account in te loggen; dat zal niet lukken, dus klik je op 'wachtwoord vergeten'. Je krijgt dan een nieuw wachtwoord toegezonden, en kunt op zijn account. Je kan daar dan de emailinstellingen wijzigen. Nadeel: hij kan niet meer zijn account... Maarja, dan moet 'ie maar reageren.

Toegevoegd na 1 minuut:
De persoon kan dan nog wel op zijn account, omdat je waarschijnlijk het wachtwoord krijgt toegestuurd. Je kunt daar de emailinstellingen wijzigen. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is het misschien dan ook beter optie dan een nieuw hotmail adres aan te maken ? is het dan niet strafbaar stel ik zou het wachtwoord wijzigen en profiel verwijderen ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De persoon zit toch fout door op jouw Hotmail te zitten? Natuurlijk is het niet strafbaar!