Als je op je tijdlijn bent, dan zie je zo'n vak met waar je woont, waar je geboren bent etc. Nu moet je niet op zo'n blauw woord klikken, maar gewoon op dit vak, dan kom je in een menu waar je allerlei instellingen, dus ook je opleiding, kunt veranderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je op je profiel naar "Info" gaat kun je bij elke onderwerp op "bewerken" Klikken
Dus in dit geval klik je bij "Werk en opleiding" op bewerken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij instellingen van waar je woont enzo. daar kan je ook je opleiding bewerken. ( ik heb de engelse versie = edit)