waarom refresh mijn applicaties het niet meer??

hoi, ik heb een vraag mijn applicaties doen het niet meer social media zoals facebook twitter want als ik ze refresh gebeurt er niet er komen geen update wat dan ook en me whatsapp verzend ook niet meer, mijn vraag is dus hoe kan ik in stellen zodat ik weer kan verzenden en updates binnen krijg, ja mijn internet was aan en me wifi! ik hoop dat iemand een antwoord weet!
(oja het is een blackberry 9780)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja

Antwoorden (1)

Ik ga er van uit dat je al een herstart gedaan hebt eventueel in combinatie van het verwijderen van je accu.

Toevallig iets geinstalleerd als een addblocker of soortgelijke app.
Verwijder deze en probeer het nog eens.

Anders verwijder eens je apps en installeer het opnieuw.

Dergelijke oorzaken kunnen ook wel eens gezocht worden bij je provider, dus als je alle stappen doornomen hebt en je instellingen zijn verder goed dan zou je eventueel kunnen overwegen om eens bij een servicepunt langs te gaan.