Twitter vraag, 'k heb een slotje op mijn tweets, maar als je mijn twitternaam bij ''Zoeken'' intypt, kan je gewoon tweets lezen. Hoe gaan deze weg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Zal wel komen omdat je ingelogd bent, en je eigen berichten dan wel tevoorschijn komen. Als iemand anders dezelfde tweet probeert te zoeken, en diegene volgt jou niet, dan moet het niet mogelijk zijn je tweet te vinden. Probeer eens uit te loggen en zoek de tweet, dan zul je het zien ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat iemand jou mentioned (@) komt gewoon daar te staan. Je kan die niet op slot zetten, maar diegene die jou mentioned kan dat wel. Maar als jij wat tweet zien mensen dat niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goede toevoeging ThaDon, je kunt inderdaad niet voorkomen dat mensen je een tweet sturen waar jouw naam in is gelinkt. Dat je tweets van je ex bij je toptweets ziet staan, kun je natuurlijk al helemaal niks aan veranderen...