Hoi, ik had een vraagje ik heb een abbo van simpel en ik vraag me af of ik daarmee kan pingen via WiFi Dus mobiel netwerk uit WiFi aan en dan pingen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Op een BB kan je niet Pingen over WIFI, je hebt hier namelijk het Blackberry netwerk voor nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet hoeveel MB je per maand krijgt, maar je moet echt flink je best doen om het op te krijgen door te pingen, dus eigenlijk heb je ook geen Wi-Fi nodig. Volgens mij is het ook wel mogelijk om op je Wi-Fi netwerk te pingen als je dat abonnement hebt, maar dat weet ik ook niet zeker. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het antwoord van Party... Klopt niet helemaal Je kan wel degelijk via WiFi pingen. Ik had het toen ook met mijn BB.