Hoeveel laptops kunnen tegelijkertijd gebruik maken van een internetverbinding van 4 GB zonder dat het internet traag wordt?

Wij hebben een Tele2 internetverbinding van 4 GB. Het internet is de laatste tijd erg sloom. Hoeveel MB/GB gebruikt een laptop? En een playstation 3? En een iPhone?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
4gb ?? volgens mij haal je dingen door elkaar
4 gb slaat op je interne geheugen van je pc
niet op je snelheid van internet
wat voor verbinding heb je 20 mb ??? dat is een vrij standaard snelheid

Antwoorden (1)

Ik ben glasvezel adviseur en dat is het snelste netwerk ter wereld.. daarin bieden wij in Nederland maximaal 600Mb aan.. 4GB lijkt me dus erg sterk..
Je hebt waarschijnlijk rond de 20Mb aan snelheid en een upload van 1/2MB.. Een laptop verbruikt gemiddeld 3Mb maar dat ligt eraan wat je doet.. Een iPhone via wifi die browsed nog geen Mb. Een Xbox ongeveer 5Mb.