Via mijn mobiel (HTC Desire S) krijg ik de berichten van facebook, hoe zet ik dit uit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je de app hebt geïnstalleerd ga je naar de app
Druk je op de menu balk en scrol je helemaal naar beneden Naar acount daar klik je op app instellingen en zet je het vinkje bij meldingen uit

anders naar het menu van je telefoon zelf en klik op instellingen vervolgens op Accounts en synchronisatie en daar kun je je facebook instelling uit zetten