Hoe komt dat een deel van mijn activiteiten onzichtbaar zijn voor anderen op mijn tijdlijn-fb???

terwijl de instellingen gewoon kloppen en is zichtbaar voor vrienden en op de tijdlijn toegestaan,alleen ik kan sommige dingen zelf nog wel zien als vrienden toegevoegd bv, maar reacties en like helemaal niet. Terwijl anderen en vrienden alleen gedeelde links, kunnen zien, dus ook geen toegevoegde vrienden en reacties enz waar kan het nou mee te maken hebben ?????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik vind 't af en toe ook een rommeltje en heb 't idee dat FB telkens wat veranderd, maar je kunt in ieder geval per afzonderlijke vriend instellen wat je van hem/haar wilt zien. ("met je muis op de naam gaan staan, dan komt er een pop-up, hier kiezen voor knop "vrienden"en daar staat een regel "instellingen"). Misschien is het volgende ja al bekend, maar ik geef 't toch maar even aan: Rechts bovenin naast de knop "startpagina"staat een pijltje. Als je daarop drukt zie je o.a. de optie "privacyinstellingen". Hier kun je bepalen wie wat van je mag zien. Ik hoop dat dit een beetje geholpen heeft. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de instellingen kloppen opzich alleen het is niet allemaal te zien, yahhhh absoluut een rommeltje de hele fb :(