zijn reacties van vrienden van vrienden altijd zichtbaar op mijn facebook?

in mijn nieuws overzicht zie ik reacties van vrienden die zij geplaatst hebben bij hun vrienden (vrienden van vrienden) is dat ingesteld of wordt het altijd zo geplaatst?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat zat ik me laatst ook te bedenken dat ik dat niet hoef te zien reakties van vrienden op hun vrienden. ervaar het als SPAM! Hahaha. Hoop dat er wat aan te doen is. Ben benieuwd!
Goeie vraag +

Antwoorden (1)

dat is altijd zo. je kan alleen instellen of vrienden van vrienden jouw vrienden kunnen zien. reacties die op je vrienden gegeven worden (vrienden van vrienden) kan je altijd lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus als ik een reactie plaats kan een andere vriend van mij dat ook lezen ? (deze persoon is niet bevriend met waar ik een reactie geplaatst heb)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als die vriend heeft staan dat vrienden van vrienden of openbaar, kunnen anderen dat lezen. ik heb dat getest met een fake-account, die alleen met mij bevriend was. alleen vrienden die hun profiel afgeschermd hebben kon ik met fake account niks van lezen. Zelf heb ik mijn account op alleen vrienden zijn, zodat vrienden-van vrienden niks van mijn berichten kunnen lezen.