Hoe ver kom ik dat iedereen via facebook weet dat ik jarig ben??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12.6K

Antwoorden (3)

Als je niets hebt veranderd bij profiel instellingen, krijgen al je vrienden een e-mail. 1 week voordat je jarig bent. Zo zien ze waneer je jarig bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zien tevens ook in de evenementen dat jij jarig bent
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij bedoelt de vraagsteller: "Hoe voorkom ik dat men weet dat ik jarig ben?" Je beschrijft hier alleen dat iedereen kan zien dat hij jarig is, maar dat wist hij al. Hij wil het graag voorkomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oeps, je hebt gelijk. Nu zie ik het ook. Misschien kan de vraagsteller zijn geboorte datum wissen of veranderen!?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met geboortedatum veranderen lijkt me niet handig, gaat iedereen je feliciteren terwijl je niet eens jarig bent.
Bovendien staat er rechtsboven aan de pagina een gedeelde met kalender items. Daar staan ook de verjaardagen van mensen uit je vriendenlijst. Op die manier weten je vrienden dus wanneer e jarig bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
*je
Als je wilt 'voorkomen' dat iedereen ziet dat je jarig bent, kun je je instellingen wijzigen.

Je kunt bij je verjaardag aangeven "Don't show my birthday on my timeline".
Ook kun je de verjaardag zichtbaar maken voor verschillende groepen mensen, zoals "Only me".

Volgens mij zouden beide methoden moeten 'voorkomen' dat je verjaardag voor anderen zichtbaar is op facebook, en dat ze er berichten van ontvangen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de vraagsteller nog van zich laat horen en het blijkt inderdaad "voorkom" ipv "ver kom" te zijn, krijg je van mij een duim omhoog, alleen al voor de ontcijfering van de vraag. Bovendien lijkt me je antwoord dan ook waardevol ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hihi. Dank je.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar rena, daarvan moet je eerst nog wat punten sprokkelen om een plus te kunnen geven, daarom geef ik hem maar vast :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je had gelijk dus ;) +