Hoe pin je een video van youtube op pinterest?

http://pinterest.com/videos/ Hoe doen de gebruikers dat? Ik snap niet hoe ik een video op de site van pintererst kan krijgen op een van mijn boards.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

- Ga naar de video op youtube die je op printerest wilt delen.
- Klik onder de video (op Youtube) op de "delen" knop.
- kopieer de code aan de linkerkant. Bij mij wordt ie automatisch blauw, dus ik kan met muis-rechts-klik direct kopieren. NIET de "insluiten" (embed) knop! Dat is html code en dat wordt niet herkend door pinterest.
- Ga naar pinterest en klik op de ADD+ knop, dan de find images knop en voeg je gekopieerde link toe aan je favoriete board.

Als het nog niet helemaal duidelijk is, kun je het hier nog eens (in het Engels) nalezen.
http://google.about.com/od/youtube/ss/How-To-Post-A-Youtube-Video-On-Pinterest.-22B.htm
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij mij werkte het niet, die tekst onder de video pinnen, maar wel de link in de browser! dank je wel :)