Niet als je naar iemands anders z;n skype belt. Naar mobiel kost het wel geld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, dat is gratis, behalve als je skype premium wilt, dan kun je videobellen, heb je geen last van advertenties en kun je je beeldscherm delen.

Toegevoegd na 1 minuut:
het kost ook geld als je naar mobiele of vaste nummers wilt bellen in binnen en buitenland, maar skype account naar skype account is gratis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je met meer dan twee personen gaat skype kost het weel geld
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee. dit is niet waar. Ik zit vaker in een groeps skype met 5 personen en dit is gratis!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de site zegt toch echt dat je voor groepsvideobellen skype premium moet hebben wat wel geld kost, maar misschien alleen voor degene die het opent ofzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
aah dat klinkt logisch.