Hoe kan ik zorgen dat de vriend van mijn vriend op facebook, niet ziet wat ik tegen hem zeg, op zijn prikbord.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bedoelt dat de vriend van je vriend niet kan lezen wat jij op het prikbord van je vriend zet.
Dat denk ik, maar lees je vraag nog eens door, want er staat iets anders;)

Het beste antwoord

Dan ga je naar die vriend zijn profiel en blokkeer hem, dan kan hij niet zien wat jij op het profiel van je vriend zet... Zo simpel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan zal je diegene een prive-berichtje moeten sturen op Facebook. Dat kunnen alleen jullie 2 lezen ...
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar het gaat juist om prikbord acties!