Is het mogelijk om te zien welke tweets van jezelf zijn geretweet?

Bij de oude twitter kon je via een makkelijke optie zien welke tweets van jezelf zijn geretweet. Weet iemand misschien of dit ook mogelijk is in de nieuwe twitter? Dan bedoel ik dus niet de ''@verbinden'' pagina.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Er is geen aparte pagina meer voor. Wel kun je bij je oude tweets kijken en deze aanklikken: hier komt ook te staan of ze geretweet zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je kunt op de datum/tijd van je tweet klikken en dan kom je op je 'tweet' zeg maar en daar staat wie het heeft geretweet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je het weten van een bepaalde Tweet? Dat kan dan nogsteeds.
Als je bent je muis op je tweet blijft staan, druk je op 'Openen'. Dan staat er wie hem ge'RT heeft en wie hem heeft toegevoegd als favoriet.

Als je dit niet bedoeld kom je toch op de @Verbinden pagina uit. Daar staat ook wanneer iets van jou ge'RT is.

Succes!