Kan je nog een youtube account aanmaken zonder google account?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.6K
Pieter2011
12 jaar geleden
Dat klopt Thijs, maar na de overname van YouTube door Google word je, bij het aanmaken van een YouTube-account, verplicht om meteen een Gmailadres aan te maken. Vroeger kon je voor een account bij YT gewoon je Hotmail-/Live-/MSN-adres gebruiken, nu dus niet meer.
Pieter2011
12 jaar geleden
Dat is precies wat ik beweer! Ik zeg niet "sinds de overname van YT door Google", maar "na de overname..". Eerst was het inderdaad nog een tijd mogelijk om met een Hotmailadres een YT-account aan te maken, later niet meer...

Het beste antwoord

Niet meer, vroeger wel... Ik heb namelijk nog een @hotmail.com account op Youtube.

Sinds 1 maart zijn alle services van Google verbonden aan elkaar waaronder Gmail en Youtube. Dus een mail adres van Google is een vereist om een Youtube account aan te kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het lijkt mij van niet.

Klik maar eens op onderstaande link. Als je een account aan wilt maken op Youtube en op de kop daarvoor klik, kom je op deze site. Ze gaan er vanuit dat je een googleaccount hebt of er één aanmaakt. Het gedeelte van de e-mail met @gmail.com is namelijk al ingevuld en dat kun je niet veranderen.

Toegevoegd na 21 seconden:
kop = knop *