hoe verwijder ik een oud myspace account?

ik heb ongeveer 3 jaar geleden een myspace acount voor mijn bandje aangemaakt. Nu wil ik deze verwijderen omdat we een nieuwe myspace hebben.
Ik heb alleen geen flauw idee meer wat het wachtwoords was, welk email adres er aan gelinkt was.
Ik heb wel een vermoeden van het email adres, maar daar heb ben ik ook het wachtwoord van kwijt.

Ik heb al geprobeerd conact op te nemen met myspace.com maar dat lukt me niet.

Hoe krijg ik dit account verwijderd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

MySpace profiel verwijderen

1. Login bij MySpace.
2. Klik rechtsboven op Mijn account.
3. Klik in het menu op Account.
4. Klik op Account verwijderen.
wordt gevraagd waarom je wil stoppen, en MySpace probeert je over te halen om te blijven.
5. Blijf klikken op Account verwijderen.
6. Er wordt een mail gestuurd met een link om het opzeggen te bevestigen.
7. Klik op de link en login bij MySpace.
8. Klik op Mijn Account verwijderen.

Informatie overgenomen van: http://www.pepermunt.net/sociale-netwerken/myspace-verwijderen.html#ixzz1sOPOxeTJ
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ik was wat te snel met antwoorden.
Toevoeging: Ik zou eerst voor het emailadres een nieuw wachtwoord aanmaken, vervolgens een nieuw wachtwoord aanmaken voor MySpace en daarna bovenstaande stappen volgen. Succes!