Hoe kan ik weer een melding van berichten die ik op andermans prikbord zet weer laten weergeven op mijn eigen prikbord?

Hallo mensen,

Ik heb een tijdje geleden toen ik een bericht op iemand prikbord zetten, bij de instellingen van dat bericht geklikt op niet meer weergeven op mijn profiel of op nooit meer weergeven op mijn profiel.. Dat zorgde ervoor dat ik als ik nu op iemands prikbord een bericht achterlaat, dit niet meer zichtbaar is op mijn prikbord en ook met andere dingen, zoals ik me aanmeld voor een evenement zien me vrienden dit ook niet meer.. Best saai..

Ik heb al tussen de instellingen van Facebook gekeken (rechts bovenin) maar daar staat het niet tussen..

Ik weet niet of ik een link mag geven van een andere site, maar ik heb eigenlijk precies het tegenovergestelde probleem als de link hieronder, ik heb het namelijk al gedaan wat die persoon wilt, alleen ik wil het weer terugdraaien..

http://partyflock.nl/topic/1114775:Instellingen_privacy_Facebook_Prikbordberichten.html

Haar reactie op 10 april om 23:21 is de manier waarop je die meldingen uitzet, ik wil het dus weer aanzetten..

Iemand die me kan helpen?

Toegevoegd na 6 minuten:
Edit: http://www.facebook.com/help/?faq=203617413009493&ref_query=mijn+recente+

Deze link staat precies wat ik bedoel, ik kan hem alleen niet meer opgedaan maken want ik zie ''Opties bewerken'' wat volgens hun onder aan mijn profiel moet staan niet..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk:

ga naar de volgende link als je ingelogd bent:
https://www.facebook.com/settings/?tab=privacy

En dan bij:

"Tijnlijn en taggen
Bepaal wat er gebeurt wanneer vrienden jou of je inhoud taggen, of iets op je tijdlijn zetten."

klikken op:
Instellingen bewerken.