Hotmail adres niet meer bereikbaar, waarom niet?

Ik kan niet meer op mijn oude hotmailadres inloggen. Hoe kan dit? Ik heb nu een nieuwe aangemaakt bij hotmail en de oude daaraan gekoppeld. Maar voor mij is het belangrijk dus mijn oude adres in te kunnen zien. Wie helpt mij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Er zijn verschillende oorzaken, de vraag is wat voor fout krijg je.

Kan je niet inloggen, van je drukt op de knop en er gebeurd niks, of krijg je ook een foutmelding.

Of ben je gewoon je wachtwoord vergeten... in dat laatste geval is het misschien nog mogelijk je ingestelde wachtwoorden terug te kijken, dat kan in firefox en chrome, ik weet niet wat voor browser je gebruik, maar via opties en beveiliging oid, kun je je wachtwoorden aanklikken en dan kan je klikken op wachtwoorden weergeven oid.

Heb je het eventueel al met een andere browser geprobeerd en op een andere pc? Dat zou je ook nog kunnen doen.

als al het bovenstaande niet werkt, kun je nog proberen je cookies geheel te wissen en dan nog misschien systemherstel, als er iets niet goed weggeschreven is, kan dit het misschien herstellen.