ik kreeg dit bericht van youtube wat moet ik nu doen? (uitleg)

ATTENTION
We have received copyright complaint(s) regarding material you posted, as follows:
from Video Film Express about buurman en buurman - windsurfen - Suarezied
Video ID: cyHfXVIoFaw
from Video Film Express about buurman en buurman - kippetje grillen - Suarezied
Video ID: rnJA-cUQGNA
from Video Film Express about buurman en buurman - vloer verfen - Suarezied
Video ID: J-hUP3_1c7w
from Video Film Express about buurman en buurman - kamperen - Suarezied
Video ID: XvHYl-rY05w
from Video Film Express about Buurman en Buurman - De Auto - Suarezied
Video ID: HnYje8vuIBw
from Video Film Express about buurman en buurman - televisie sport - Suarezied
Video ID: bubS6TEX_IE
This is the second copyright strike against your account. A single additional claim against your account will result in the termination of your account. To avoid this, delete any videos to which you do not own the rights, and refrain from uploading additional videos that infringe on the copyrights of others.
If you are unsure what this means, it is very important that you visit our Copyright Tips guide.
If one of your postings has been misidentified as infringing, you may submit a counter-notification. Information about this process is in our Help Center.
Please note that there may be severe legal consequences for filing a false or bad-faith notice.
For your reference, a copy of this message has been sent to you via email, and can also be located in your Account Warnings page.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Pas op! Nog 1 zo;n bericht en je account wordt verwijderd + al je filmpjes.

Het beste antwoord

Precies wat er in de tekst staat: Filmpjes verwijderen waarvan jij niet de copyrights bezit.

Doe je het niet, dan krijg je geen derde waarschuwing meer, maar wordt je account verwijdert.

Toegevoegd na 37 seconden:
en een bezoekje aan de "Copyright Tips guide" op Youtube kan waarschijnlijk ook geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alleen buurman en buurman filmpjes! van VPRO ik heb de dvd gekocht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de DVD gekocht hebt wil dat niet zeggen dat je het copyright ook bezit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een bezoekje aan het Help Center lijkt me ook nuttig. Dat jij die DVD gekocht hebt zegt natuurlijk helemaal niets. Stel je voor dat iedereen zijn gekochte DVD's zomaar overal op internet ging zetten zonder acht te slaan op het copyright!

Andere antwoorden (3)

Lijkt mij duidelijk.
Ze waarschuwen je dat dit al de tweede keer is dat je de copyright regels overtreed en dat je account kan verwijderd worden.
Om dit te voorkomen moet je alle video's waar copyright op rust en die jij hebt ge-upload verwijderen.
Als jij van mening bent dat dit niet zo is moet je contact opnemen met youtube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt blijkbaar een heleboel filmpjes van buurman en buurman op je account staan die je direct moet verwijderen. Je hebt namelijk geen copyright en mag die filmpjes dus niet publiceren. Dit is de tweede waarschuwing en er komt als het goed is geen derde!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij hebt een DVD gekocht en daar verdiend iemand geld aan. Het is niet de bedoeling dat jij de informatie van die DVD gratis op internet plaatst zodat geen enkele andere persoon die DVD nog hoeft te kopen. In dat geval breng jij de opbrengsten van het bedrijf die die DVD verkoopt in gevaar en bij jij dus in overtreding. Dat noemen ze het schaden van de copyright rechten.

Verwijder die betreffende filmpjes op ÿoutube en plaats er enkel filmpjes die je zelf gemaakt hebt, dat zijn jouw copyright rechten en dat is geen overtreding en daar krijg je geen waarschuwingen voor.