Hoe kan ik het aantal pagina's vergroten op de google pagina?

Ineens zijn er nog maar 10 pagina's te zien op de google zoek pagina

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Klik rechts-bovenin de webpagina van Google op het tandwieltje en kies voor "Zoekinstellingen".
Onder het kopje "Resultaten per pagina" kun je het aantal zoekresultaten instellen.
Druk onderaan de pagina op opslaan en het probleem is verholpen.
Houdt er rekening mee dat sinds kort standaard "Google Instant" is ingeschakeld. Dit houdt in dat de resultaten worden getoond terwijl je typt. Om het aantal zoekresultaten in te stellen moet je Google Instant mogelijk eerst uitschakelen. Dit doe je door wederom op de Zoekinstellingen pagina onder het kopje "Google Instant-voorspellingen" te kiezen voor "Geef nooit dynamische resultaten weer".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

waarop heb je gezocht? Het kan zijn dat er echt maar 10 relevante pagina's zijn...