Hotmail opent automatisch berichten, hoe kan ik het voorkomen en kan het kwaad?

Als ik in hotmail ongewenste mail ontvang, selecteer ik deze en verplaats de berichten ongelezen naar de map verwijderde berichten. Wanneer ik deze map vervolgens open, staan deze berichten hier niet meer vetgedrukt weergegeven, dus alsof ik ze wel gelezen heb. Hoe kan dit, kan het kwaad en hoe kan ik het voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wanneer je berichten verplaatst (met behulp van de checkboxen in de inbox) naar de map verwijderde items wordt de status niet gewijzigd en blijft deze ongelezen. Wanneer je de knop verwijderen gebruikt wordt de mail direct gewist. Ons advies is om deze "spam" direct te wissen met behulp van de verwijderen knop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

is geen probleem ze zitten in elk geval in de goeie map dus maak je geen zorgen