Weet iemand hoe je de facebook meldingen van games uit zet?

Ik heb al allerlei dingen uit gezet maar ik blijf verzoeken ontvangen van games die ik zelf niet eens speel en ik word er echt een beetje flauw van.

Ik krijg de meldingen niet in mijn mail trouwens, dus dat is het probleem niet. Ik krijg ze links bovenin bij dat wereldbolletje.

Picture for question
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
ik zoek me ook suf goeie vraag !!

Het beste antwoord

Als je naar de startpagina van FB gaat (waar een overzicht staat van de laatste berichten en activiteiten van je vrienden), dan zie je in de kolom aan de linkerkant van de pagina Apps en Games.

Als je daar klikt, staat bovenaan (in het middelste gedeelt van de pagina) een overzicht Uitnodigingen van vrienden. En per app kun je kiezen wat ermee moet gebeuren, bijv. "MijnKalender - Verjaardagen blokkeren?" of "Alle verzoeken van (vriend Jan) blokkeren?"

Even per app kijken wat je moet doen, maar je kunt dus alles blokkeren/uitschakelen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Dit werkt :-)
Bedankt.

Andere antwoorden (1)

Dit kan je niet uitzetten. Het komt omdat je vrienden het spel de mogelijkheid hebben gegeven om vrienden deze uitnodigingen te sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Kan dus wel!