Is er een gratis site voor het maken van een CV?

Omdat je bij de vorige moet betalen, weliswaar niet veel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als het echt om puur alleen een cv gaat kan je je met je digID aanmelden op werk.nl en daar je gegevens invullen door het stappenplan in te vullen daar bij het kopje cv. Dan kan het automatisch in een cv omgezet worden. Standaard cv, kost niks en overal te gebruiken. Ideaal!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja die heet LinkedIn. Je kunt er niet alleen je CV plaatsen, maar je ziet ook duizenden voorbeelden hoe je een profiel van jezelf maakt. Je kunt vragen stellen en nog veel meer. Ook veel potentiële werkgevers hebben er een profiel. Perfect!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Facebook is weliswaar een te vermijden medium als je al je "nachtlevenfoto's, filmpjes of statusupdates" met de "hele wereld" deelt, maar wordt almaar meer het medium dat werkgevers checken om iets over je te weten te komen. Het ideale cv dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt gratis cv's maken op www.cv.nl