Ik krijg steeds de melding:Safari kan de pagina niet openen omdat de server onvindbaar is. Ik kan er nergens de oplossing ontdekken?

Deze melding doet zich alleen voor bij een facebook pagina. ik werk met een wifi verbinding en Ipad 2. De volledige foutmelding is: Pagina openen niet mogelijk-Safari kan de pagina niet openen omdat de server onvindbaar is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
28.7K

Antwoorden (4)

Dan kan de iPad de verbinding niet vinden, je moet even je wifi uitzetten en daarna weer aan. Waarschijnlijk doet hij het dan weer!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles werkt wel gewoon verder ?
Heb je die pagina gebookmarked o.i.d ?
zie je de standaard hoofdpagina wel of andere facebook pagina,s ?
want dan ligt het toch aan facebook en kun je er vrij weinig aan doen ?
haal je de url uit je geschiedenis of als bookmark?
dan kan het vaak inderdaad niet
zeker als het een krabbel is of zoiets
Probeer eens via de gewone weg hetzelfde bericht weer te vinden ? en check de url
waarschijnlijk is de link in de time line veranderd ?
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
jammer genoeg ken ik de ipad niet goed genoeg om er veel van te zeggen ? ik heb wel een mac maar het is toch anders lijkt me.
maar je zou zeggen dat je toch tijdelijk verbinding verliest
heb je pagina verversen geprobeerd ? kan je 2 pagina vensters openen
de een met willekeurig iets anders(niet van facebook)
werkt die pagina of links wel als het andere venster die fout geeft ? kan je de verbinding live checken ?
gebruik je dhcp ? voor je wifi ? of vaste ip ? anders ligt het toch aan facebook lijkt mij ?
Dat ligt niet aan de iPad, maar aan de webpagina. De server van Facebook kan dan die bepaalde pagina niet vinden

Als het goed is gebeurt dat dan niet bij elke pagina?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem. Werkt bij meerdere sites niet dus daar ligt het niet aan. Modem opnieuw opstarten werkt ook niet
Ik denk dat ik een oplossing heb gevonden. Zet ip-adres en dns instellingen op automatisch. Dat werkte bij mij
Toegevoegd op 04 februari 2020 22:15: tekst