Hoe kan ik tweetdeck instaleren op mijn desktop, zonder google chrome?

Vroeger had ik een laptop, en had daar tweetdeck op staan. Geen problemen daarmee. Het gaat er mij om, dat ik tweetdeck kan gebruiken om automatisch tweets te versturen, je kan dat vantevoren instellen. Op die laptop was dat geen probleem.

Nu, op mijn desktop heb ik ook tweetdeck geïnstaleerd. Die ziet er anders uit dan op de laptop, maar kan geen tweets automatisch versturen. Er is de mogelijkheid, zoveel verschilt het niet als toen op de laptop, maar... ik kan geen linken of stukjes tekst plakken, de linkermuisknop reageert niet.

Een gewone tekst zou ik nog wel zelf kunnen typen en automatisch instellen om later te te versturen maar linken handmatig intypen is moeilijk. Ik knip, maar hij plakt niet op die tweetdeck.

Ik denk dat de boosdoener google chrome is. Kan ik tweetdeck instaleren zonder google chrome zoals dat op de laptop vroeger het geval was?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt niet aan Tweetdeck, ik kan het namelijk wel.

Antwoorden (1)

Wat je beschrijft heeft niets met Chrome te maken. Tweetdeck staat op zichzelf als programma: het maakt geen gebruik van een browser.
Het probleem dat je links niet kunt plakken in Tweetdeck herken ik niet. Je zegt dat je muis niet reageert. Maar heb je ook de sneltoets combinatie geprobeerd: "CTRL V" ?

Anders Tweetdeck opnieuw installeren.