Kan je met whatsapp zorgen dat als je online bent hij dan offline blijft weer geven??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan als het goed is een status maken. Daar kan je ook Offline kiezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dan zou je je 3G uit moeten zetten..
Je kan je status wel instellen op offline, maar als whatsapp opent om een berichtje te bekijken of te sturen, dan wordt dat wel geregistreerd. Je whatsapp contacten zien dan wel dat je online bent geweest, ondanks dat je status op offline staat. Daarmee geef je alleen aan dat je niet beschikbaar bent. Je kunt dus niet 'stiekem' online komen.