Photoswap locatie uitzetten op iphone

Ik zou graag willen weten hoe je de locatie bij photoswap uitzet want als k na instellingen gaa bij photoswap zet ik hem bij hide location blauw maar als ik dan ga photoswapen krijg ik rechtsboven bij me batterij een pijltje dat volgens mij de mensen me locatie dus wel kunnen zien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik was dus ook op zoek naar dit antwoord maar heb het antwoord net gevonden:
Je gaat naar instellingen in je ipone en dan klik je door naar locatievoorzieningen, en in dat lijstje van apps staat photoswap w s s in blauw daar moet je dus drukken om een o te zien staan. En als je nu swapt is dat paars pijltje weg! Hopelijk lukt het je ! Fijne a ond nog en veel photoswap plezier ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien de app eens verwijderen van je toestel en opnieuw binnenhalen?, greetz