Weet iemand een goede naam voor mijn bedrijf dat cursussen gaat geven over programma's als Word en Powerpoint?

Ik ben van plan om een bedrijf te beginnen dat cursussen, die de mensen thuis doen, te geven en dan voor minder geld dan LOI en dergelijke. Misschien weet iemand ook hoe ik bekendheid kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (8)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je stelt 2 vragen in 1.

1. Naam: geen idee
2. Bekendheid: Verspreid folders in de buurt van de locatie waar je die cursussen gaat doen. Zeg dat koffie, thee en koekjes gratis zijn. Nederlanders vinden gratis machtig mooi. Probeer je ook op een specifieke doelgroep te richten. Je kunt je op bedrijven richten of op ouderen. Probeer dat voor jezelf uit te werken dan maakt dat het ook makkelijk om geschikte marketing te voeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OfficePoint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thuistevree
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Microsoft xplorer,microperation, microp, explore office... Iets Engels wat "cool" klinkt, het moet een professionele uitstraling hebben, en maak een site , adverteer op Hyves, Facebook of iets anders, als ik een affieche zie hangen denk ik altijd "yea Right"

Toegevoegd na 1 minuut:
Succes

Toegevoegd na 1 minuut:
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TeachinOffice
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
To the point
Officing
Power in Words
Learn to present
Wordpower
OfficePoints
Kantoorgebruik
Office Use
Word by Word

Op internet kan je aanmelden bij Google Ads, bij verzamelwebsites voor links en mogelijk reclameplek huren op websites. Ook zou je een flyer kunnen maken en die in je buurt verspreiden. Ook zou je bv op ROC's of Hogescholen flyers/folders kunnen neerleggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Home Office

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor de bekendheid kun je een website gebruiken, met een investering in Adwords...
rose