htc touch syncen op Ubuntu 8.10

Sinds enkele dagen heb ik thuis totaal geen Windows meer :)

Alleen nu kan ik mijn HTC touch niet meer syncen. Heeft er iemand enig idee hoe dit kan op Ubuntu 8.10 zonder een windows emulator te draaien?

Tips zijn ook welkom, het hoeft niet meteen de oplossing te zijn.

Vandaag heeft Google het programma Google Sync in Beta gebracht en hiermee is mijn probleem opgelost.

Hiermee sync je namelijk via de site van Google je contacten en agenda!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Even nog twee linkjes.
Hoe de HTC Touch te syncen met Hardy Heron.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar is het progje SYNCE/OpenSync voor bruikbaar.