Hoe moet ik een website maken bij ziggo, via ziggo.members??

Omdat ik klant ben van Ziggo (ja stom, ik weet het...), mag je webspace gebruiken. Nu ben ik bezig met een site voor het goede doel, maar ik snap er he-le-maal niks van. Ik krijg er niks op!!! Wie weet hoe dit moet? En als je in de buurt van Alkmaar woont...kan je me er dan mee helpen...?

Toegevoegd na 10 uur:
Hoi Zilver, en anderen,
Wat je beschrijft, dat heb ik al gedaan hoor. Dus ik heb al een naam en pagina aangemaakt zeg maar. Alleen nu staat er gewoon de naam van de pagina bovenaan en verder niks, en ik weet niet hoe ik er iets op krijg, dat uploaden dus. En hoe ik er foto's opkrijg, en tekst enzo, niks lukt...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Of je als klant webspace kan gebruiken, hangt van het soort abonnement af, maar dat kun je op de site van ziggo bekijken bij 'mijn produkten'.
Als je webspace hebt, wil dat zeggen dat Ziggo jou ruimte geeft om een website te plaatsen (ik meen voor 100MB), maar Ziggo biedt geen ondersteuning bij het 'maken' van een website, die zul je dus ergens anders moeten zoeken.
Als je gebruik wilt maken van Webspace, zul je die eerst moeten activeren op de website van Ziggo en uiteraard eerst nog wel even inloggen aldaar.

Toegevoegd na 10 minuten:
Het adres van je website wordt dan:
-http://members.ziggo.nl/xxx
op xxx komt je gebruikersnaam.
Maar je hoeft je website niet per se via Ziggo te uploaden, daarvoor kun je een gewoon ftp-programma gebruiken.