Hoe kan ik bij 10eurohost een mysql database maken?

Ik heb mijn domeinnaam bij 10eurohost.nl maar nu wil ik graag mysql database gebruiken. Hoe moet ik dit doen?

[IMG]http://i459.photobucket.com/albums/qq312/francisca02_album/plaatje.jpg[/IMG]

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

gaat dat niet gewoon via phpmyadmin?
dus
www.jouwsite.nl/phpmyadmin
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hi Fransisca,
Je kunt een database aanmaken in de beheer interface die je kunt bereiken op www.jouwDomeinnaam.nl/siteadmin. Hierbij vervang je "jouwDomeinnnaam" door de domeinnaam van je hostingpakket. Na te zijn ingelogd klik je op het knopje "databases" en volg je de stappen. Hier kan je databases en gebruikers aanmaken.
Mocht je er niet uitkomen bel dan met onze support afdeling of stuur een mailtje naar support@10eurohost.nl.
Groet,
10eurohost support
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo, Als ik dat doe krijg ik deze site te zien: https://guus.10eurohost.nl:8443/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gebruik je firefox?
moet je add execptions klikken.(staat in het blauw)
en dan toevoegen.(add)
als je dan weer gaat naar die site dan krijg je mijn bovenstaande afbeelding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@10eurohost
ik vind het wel cool dat jullie een account aanmaken op goeievraag om een klant te helpen.
over service gesproken ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik gebruik IE7
En ik kan wel bij mijn website stuff komen via een FTP programma maar ik snap nog steeds niet hoe ik dan Mysql kan gebruiken. :S Ja, wat een service he! Ben er blij mee, helaas werkt het voor mij nog niet zo ;)