Wat kan er verbeterd worden aan dit filmpje?

Ik bewerk graag video's als hobby, en had zojuist een video van iemand uit mijn klas bewerkt waarin hij een nieuwe voetbaltruck doet.

Zijn filmpje was 4:3 , en ik maak vrijwel alles 16:9, dus dat was wat lastig, en zul je ook terug zien.

Vraag is:

Uw mening en verder verbeterpunten.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?v=eUloZn2ysB0

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

De bewegende beelden vind ik aan de korte kant ten opzichte van het zwarte gedeelte wat er steeds tussenin komt.
Net als je ziet wat er gebeurd, is alles weer zwart, zodat je geen aansluiting krijgt met het volgende beeld.
wat er dan over blijft, is een schokkerig, niet samenhangende film.
Het zwart iets korter en het is misschien goed, of de beelde iets langer.
Begin en aftiteling uitstekend!

Toegevoegd na 13 uur:
De andere opmerkingen gelezen te hebben, vind ik zelf,dat het filmpje op zich zelf erg leuk/ mooi is, dat je zijn hoofd vrijwel niet ziet en de kleuren niet naturel zijn, vind ik juist een pluspunt, het filmpje "pakt"je juist daarom!, het komt goed bij je binnen, je gaat op het puntje van de stoel zitten en denkt, wat is dit nou?
Een film moet je meteen pakken en de aandacht vast houden en dat doet deze film zeker wel, alleen het zwart wat minder, probeer je eigen stijl te houden, je zit op de goede weg, ga je niet aanpassen omdat anderen het zo niet mooi vinden, blijf wie je bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je reactie eddijst!
Het zwarte kan helaas niet anders, anders krijg je zwarte balken naast het filmpje,en nu werd dat een beetje vervaagd. Verder bedankt voor je uitgebreide reactie, en daar kan ik zeker wat mee. +1

Andere antwoorden (3)

Ik vind het er erg leuk uitzien. De effecten van die letters zijn leuk. Om zijn truukjes vanaf een ander standpunt te zien lijkt me echter wel leuk. Maar goed werk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat goed bedoelde tips:
- Het sleutelgateffect is nogal irritant, je ziet de voetballer zijn hoofd niet eens.
- De dissolves over zwart storen nogal in zo een kort fragment.
- Het woord 'Edited' in de aftiteling schrijf je met één t.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd, de fout aan het einde was een foutje, maar anders had ik het totaal opnieuw moeten renderen, en dat duurt weer te lang. Over punt 1, dat was ivm de 4:3 grootte, omdat de intro e.d. 16:9 zijn. Toch bedankt voor de reactie :)
Je hebt het niet zelf gefilmd toch. Dan zal ik me daar niet mee bezig houden. Zelf zou ik toch een ander standpunt nemen.

Maar goed, het geluid is mooi en de effecten ook. Ik wordt op het einde toch wel een beetje ziek dat je niet zijn hoofd ziet. Alleen maar een lichaam vanaf de nek. Ik zou hem dus toch minder vignetteren en heel misschien het zwart erom heen iets minder 'ondoorzichtig' houden.

Dan krijg je wel het nadeel van de slechte camera-stand, want dan ga je andere dingen opvallen, zoals de was die buiten hangt. Dan wordt de aandacht weer daar aan afgeleid.

Voor de rest heb je de kleuren erg gepimpt. Daarbij zou ik die bloempot niet meenemen, ook dat leidt de aandacht af. Op het einde worden de armen ook erg roodachtig, zou ik ook iets minder doen.

Dus als samenvatting, minder vignetteren, kleur bloempot niet pimpen, en het totale zwarte randen iets doorzichtiger maken.