welke schijf kan het best pakken als ik een game voor de x-box wil branden? (gaat over resident evil 5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gewoon een cd'rom ;) Ik wil je er wel op wijzen dat dit zwaar illegaal is en raad je het bij deze ook af om dit te doen. Beetje zonde van de games industrie vind je niet ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een CD-RW schijfje. Die ''RW'' staat voor ''rewritable'', wat betekent dat je er altijd nog een ander spel op kan zetten.

Maar met een CD-RW schijfje moet het lukken!