Kan ik mijn 2 Instagram account zomaar terug verwijderen en heb ik dan de zekerheid dat mijn 1ste nog werkt?

Beste, mijn instagram werkte niet op mijn nieuwe gsm.
Heb dan een nieuw account aangemaakt maar heb tussen mijn vorige accountnaam een punt gezet.Bij deze heb ik nu 2 accounts .
Maar bij plaatsen van foto's op mijn goede account , zetten deze foto's zich altijd op de 2 aangemaakte account.
Kan ik mijn 2 account zomaar terug verwijderen en heb ik dan de zekerheid dat mijn 1ste nog werkt.
Mvg,
Tony

5 maanden geleden

Antwoorden (1)

ja, als de eerste inmiddels wel weer gewoon werkt, dan zal dit account blijven werken, ook als je het 2e account gaat verwijderen. De werking staat los van elkaar.
5 maanden geleden