Hoe kan ik Apple cloud 200 gb overzetten naar mijn wd cloud home 4tb home.?

Ik zou graag mijn Apple icloud 200 GB over willen zetten naar mijn WD cloud home 4TB Home. Alleen geeft mijn WD cloud aan dat deze vol is. Best vreemd omdat ik alleen foto van mijn iphone hier na toe heb gedaan.

een jaar geleden

Antwoorden (1)

Om bestanden van Apple cloud naar WD Cloud Home te verplaatsen, heb je een FTP-client nodig. Je kunt een FTP-client zoals FileZilla downloaden en installeren. Vervolgens kun je verbinding maken met je Apple cloud-account en de bestanden naar je WD Cloud Home verplaatsen.
Bronnen:
5 maanden geleden