Foto's overzetten gaat mis, wat nu?

Vanmiddag liep mijn computer vast toen ik de foto's van de camera (753 foto's vgm) naar de tablet wou overzetten. Toen waren ze van de camera maar stonden ze niet op mijn computer. ''Ze hangen zeg maar in de lucht''.
Ze staan overigens niet in de computer prullenbak.

Hoe kan ik het terug vinden of is het onmogelijk?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K
TurfGraver
6 jaar geleden
Je hebt ze al van de camera verwijderd (toch niet cut :x)?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb je geen losse geheugenkaart in de camera? Want dan is het mogelijk dat daar alles nog gewoon op staat. (Als je niet opnieuw bent gaan fotograferen.) Wellicht zijn ze dan met speciale software terug te halen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Staan ze niet op het Clipboard (prikbord)?
dudemeister
6 jaar geleden
Even voor mijn perceptie waarom wil je in godsnaam 700+ foto's op je tablet hebben. Neemt toch alleen maar ruimte in. Mijn foto's van Iphone/tablet gaan automatisch naar mijn Flickr account. (gratis 1Tb)
Als ik foto's wil laten zien, waar dan ook - even via wifi de app openen en viola 6584+ foto's to show. ps neem een SD card met ingebouwde wifi zijn iets duurder. Automatisch uploaden als je thuis komt bv naar je pc of in de cloud. Als ee kabeltjes ed aan te pas komen kan er altijd dit soort problemen optreden

Antwoorden (1)

Ze staan dan nog op je camera. Maak geen nieuwe foto's of filmpjes maar haal ze terug met recuva of iets soortgelijks.