wie weet welk letter type er is gebruikt voor Laverda ?

Hallo,
Ik ben op zoek naar het lettertype die is gebruikt voor Laverda,
dat is een motor, de naam van het motor merk is met een apart lettertype geschreven, ben benieuwd welk lettertype dat is alvast bedankt.

Toegevoegd na 46 seconden:
zie afbeelding, ik weet niet welk lettertype dat is,
heb nu verschillende site doorgekeken, maar kom er niet uit..

Picture for question
6 jaar geleden
1.5K
SimonV
6 jaar geleden
Aangezien het lettertype een normale cursieve schreefloze letter betreft, behalve de A, vermoed ik dat het een eigen ontwerp is en geen bestaand lettertype.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Die aparte A vind ik niet bij een lettertype dat op de LAVERDA-tekst lijkt, verder is Diamanti Diagonal benaderend.
hooi35
6 jaar geleden
hallo,
bedankt voor jullie antwoorden.
we hebben ooit van iemand weet niet meer wie een cadeau gekregen waar ook het woord laverda met die vormen is gebruikt, ik nam aan dat er een lettertype bestond. bedankt voor jullie medewerking

Antwoorden (1)

Teksten uit logo's hebben vaak geen bestaand lettertype. Ik ga er daarom van uit dat dit "lettertype" maar uit een paar letters bestaat. Precies het zelfde font op internet vinden is daarom niet mogelijk. Wel zou je sites als Dafont.com, myfonts.com, etc. kunnen gebruiken om een soortgelijk lettertype op te zoeken.