Mijn Excel bestanden worden opgeslagen als xls- kladblok, en kan ik alleen openen als ik eerst Excel open?

Ik kon mijn bestanden altijd gewoon openen opgeslagen als xlsx, dit is ineens gewijzigd en ik heb geen idee wat ik gedaan hen waardoor dit komt. Verander ik de bestanden in kan het niet gelezen worden omdat de bestandsextensie niet overeen komt met de indeling van het bestand.

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, Excelbestanden worden opgeslagen als xls-kladblok en kunnen alleen geopend worden als je eerst Excel opent.
Bronnen:
een maand geleden