welke font is dit?

Hallo, ik vond deze font en heeft iemand de naam van deze font of iets die er op lijkt? Mvg Jatse

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt ook Google laten zoeken met het plaatje. Reuze grappig om te doen, Google vond in de gauwigheid zeker 100 stuks. Zoek maar uit. Ik zag er 2 die er wel wat op leken.

Antwoorden (1)

Dit lijkt erg op een Candice-font, bijvoorbeeld Candice Std, maar drie andere Candice-fonts (Candice Com Regular, Candice en Candice Pro Regular) lijken er ook erg op.

Kijk op http://www.myfonts.com/fonts/itc/candice/std-regular/.

Toegevoegd na 44 minuten:
De eerste letter, de hoofdletter C, lijkt er echter bij bedacht te zijn.