In welk lettertype zijn de letters geschreven op de bijgevoegde foto?

Het gaat om de letters op zwarte letters op het witte doek dat de jongens vast houden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het lijks op Old English maar is niet helemaal hetzelfde.

Picture for question
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik vind dit lettertype nogal moeilijk leesbaar. Wat staat er precies?
Rutge
8 jaar geleden
1e foto 'SIDE'
2e foto ' SPINSIDE'

Het beste antwoord

Het is Linotext. Je kan het hier zien: http://www.myfonts.com/fonts/mti/linotext/.
Je kan in de link je eigen tekst ingeven, zodat je nog eens kan vergelijken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+Hoe heb je dat gevonden dan?
Computoon
8 jaar geleden
Worden spandoeken tegenwoordig machinaal bedrukt?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@MrTomaat
De vraagsteller heeft Old English als tip meegegeven. Ik heb dat lettertype ingegeven op http://www.identifont.com onder 'Fonts by Similarity'. Je krijgt dan een lijstje van vergelijkbare fonts. Je moet dan wel nog het rijtje afgaan. In dit geval stond Linotext ertussen. Is dit niet het geval, dan herhaal je die werkwijze nog eens met de font uit het rijtje die er het meest op lijkt.