Welk pakket heb ik nodig om mijn gewenste website te bouwen?

Hallo!

Ik wil graag een website bouwen waarbij gebruik wordt gemaakt van webcams en waarbij er gechat kan worden met andere mensen waarbij de webcam van beiden aan staat.

Ik denk echter dat webcamapplicaties veel data of ruimte eisen. Welk pakket moet ik kiezen om dit te kunnen realiseren? Ik ben van plan om mijn website via een online aanbieder te bouwen maar ik weet dus niet welk pakket daarbij past..

Wie kan me helpen?

Groetjes,

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Word je een concurrent van Skype?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, ik wil het niet in een Skype vorm hebben, maar meer in de vorm van www.misolo.com. Die website is hoe ik het in grote lijnen wil hebben!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is slim om wat scripttalen te leren, zoals PHP, HTML en MySQL. Grote kans dat je deze drie gaat gebruiken.

Antwoorden (1)

Je bent niet erg duidelijk met betrekking tot je vraag maar ik heb het ontcijferd.
Je wilt weten welk hostingpakket het best voor jouw server is. Omdat je een chat website wilt maken (ik denk zoiets als Omegle) heb je veel bandbreedte nodig, het beste kun je voor een Premium Hosting pakket gaan. Echter moet je wel veel kennis hebben met Javascript, MooTools om te beginnen aan zo een website, wellicht kun je op het internet zoeken naar een open source pakket.

Veel succes.