Waarom kan ik geen video afspelen op mijn HTML page?

Ik heb een stukje code gekopieerd van W3Cschools, maar dit werkt niet. Ik heb er een linkje van een YouTube video achter geplakt, en er video/webm achter gezet, maar ik kan hem niet afspelen. Wat moet ik doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is de code:

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit gaat zo inderdaad niet werken.Een flv-video (youtube) definieren als webm-formaat is al foute boel. Als je alleen Youtube-filmpjes op je website wilt invoegen (embedden), is de video-tag niet nodig en kun je gewoon de door youtube zelf verstrekte code gebruiken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Omdat je slordig werkt, @Brentzzz. Kijk eens zorgvuldig naar werkende websites. En vertel eens wat je eigenlijk van plan bent. Je weet dat het video-element nieuw is in html5? En dat de declaratie van je document daarmee in overeenstemming moet zijn? Toegevoegd na 5 minuten:
Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat je je problemen te veel als geïsoleerde gevallen bekijkt, zonder je in de achtergrond te verdiepen. Ontwerpen moet je deels top-down doen, en deels bottom up. Jij bent uitsluitend bottom-up bezig. Het lijkt me dat er minimaal 2 strategieën mogelijk zijn:
of een 'domme', waarbij je een bestaande aanpak vrijwel letterlijk kopieert, of een slimme' waarbij je ook daadwerkelijk moet begrijpen hoe je html kunt laten doen wat jij wilt.

Antwoorden (1)

U moet een versterker aan je grote toevoegen zoals:

\In uw Geval/
als het goed is moet dit werken
Gr. Stijn

Toegevoegd na 1 minuut:
eah Versterker=Element* sorry voor het ongemak