hoe kan je goto doen in vbs?

ik wil graag weten hoe je goto kan gebruiken in vbs.

ik heb nu zoiets:
--------------------------------------------------------------------------------------------
dim zin

zin="Jij zei:"
Input = Inputbox ("InvoerMachine V0.0.7")

Select Case Input

Case "hoi"
Msgbox "hallo"

Case "doei"
Msgbox "tot ziens"

Case Else
WScript.Echo zin, input
End Select

ding = msgbox("nog een keer?",vbYesNoCancel,"InvoerMachine V0.0.7")
Select Case ding
Case vbYes

Case vbNo

Case vbCancel
msgbox "dit is geen geldig antwoord"

end select
-------------------------------------------------------------------------------------------
ik wil op de plek van Case vbYes een goto doen naar het begin.

alvast bedankt als je met het antwoord komt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

In VBScript kan je geen gebruik maken van het statement GOTO Label.
Je zal het dus anders en netter (juist dat soort heen en weer spring code moet je zien te voorkomen) moeten oplossen. Bijvoorbeeld door gebruik te maken van DO.. UNTIL