Waarom werkt mijn HTML code niet als ik het op mijn server zet?

Ik ben bezig met het schrijven van HTML code. Mijn website heeft nu een menubalk met twee items: aanmelden en log in. Als je op aanmelden klikt wordt je doorverwezen naar een andere pagina, dit werkt allemaal. Als je op log in klikt, moet er een dropdown item komen waarin twee input velden staan (voor gebruikersnaam en wachtwoord).

Het gekke is dat de log in dropdown alleen werkt als ik het html bestaand direct vanaf mijn computer open (dus als ik in de browser naar file:///Users/....../index.html kijk). Zodra ik alle bestanden op mijn FTP server zet werkt het opeens niet meer.. Is er iemand die een idee heeft waar dit aan kan liggen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Het meest waarschijnlijke is dat bestandsnamen op Windows niet casesensitive zijn en op een Linuxserver wel. Dus als je een een bestand Twee.html noemt en in een ander html bestand twee.html werkt dat op je pc, maar niet op een server omdat onder Linux Twee.html en twee.html twee verschillende bestanden zijn.