Welke fotogalerie is gemakkelijk in een website in te passen en geeft jezelf ook nog wat speelruimte?

Op mijn website heb ik een fotogalerie gemaakt met Frontpage en later met Expression-web (de opvolger hiervan). Nu blijkt dat deze door windows 7 en ook door browsers als Opera en Firefox niet meer ondersteund wordt. Het ziet eruit als een rommeltje. Ik ben nu op zoek naar een fotogallerie die goed oogt en waar je zelf ook nog wat inbreng hebt wat betreft achtergrond, grootte van afbeeldingen en bijschrijven van tekst en die in te passen is in een bestaande website.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

rose
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enige dus beste antwoord