Waar staat de vanishing point filter in photoshop cs6?

Hallo,

Ik kan de vanishing point filter niet vinden iemand een idee waar ik h'm vinden kan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

In de werkbalk→filter, Hier staat hij gewoon in het rijtje direct beschikbare filters. Je kan hem ook activeren met de short key alt+ctrl+V
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij mij staat in werkbalk→filter alleen [Imgur](http://i.imgur.com/G4Ad15j.png?1) en de sneltoets werkt ook niet nog een anderen optie?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gebruik je Photoshop of Photoshop Elements....daar zou wel eens verschil in kunnen zitten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zover ik weer gebruik is gewoon Photshop (wel cracked)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zover ik weet gebruik ik gewoon Photshop (wel cracked)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar hoe zou ik kunnen zien wat ik gebruik?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dit staat in de titelbalk van het programma; Photoshop, of Photoshop elements