Hoe stel je sony vegas normaal in?

Ik heb sony vegas pro 13 maar de instellingen zijn perongeluk totaal veranderd! Is er een manier hoe je het weer zo kan krijgen als je het net hebt geinstalleert?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Houdt CTRL-SHIFT ingedrukt terwijl je Sony Vegas start. Je krijgt nu een pop-up die vraagt of je alles naar standaard wilt terugzetten, klik 'ja'

Of start Sony Vegas, en als het loopt druk je ALT-D gelijktijdig in, na een halve seconde lostlaten en met ALT-D ingedrukt navigeer je naar 'options' -> 'preferences' en helemaal onderaan staat dan 'Default all' klik dat aan.