Weet iemand hoe je foto's kunt invoegen met een HTML?

Ik heb bij Motigo een Agenda/Evenementen gecreeerd en deze ingevoegd in mijn Website. Nu kan ik ook foto's invoegen bij de Evenementen met een HTML maar er staat niet bij hoe ik dat kan doen. Enig idee? Ik gebruik de Mac.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als je upload via TinyPic.com krijg je een HTML-code
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geweldig, bedankt voor de link.

Antwoorden (1)

Dit kan met de tag. Op de plek waar nu [FOTO] staat, plak je de link naar de afbeelding, of de bestandslocatie op jouw server.
Voorbeeld:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
beste antwoord is gegeven door Rairty.