Waarom verschijnt CSS niet op mijn telefoon?

Ik heb een website gemaakt, en daarbij maak ik natuurlijk gebruik van CSS. Als ik de website op mijn laptop bekijk dan ziet alles er goed uit. Maar als ik op mijn telefoon kijk dan wordt de CSS helemaal niet weergeven. Ik krijg gewoon een kale HTML website te zien.. Weet iemand waar dit aan ligt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vermoedelijk staat er in je HTML een lokaal pad naar de CSS die jouw laptop wel kan vinden maar niet je telefoon, bijvoorbeeld C:\Users\naam\site.css . De css moet je met een relatief pad ten opzichte van je html file plaatsen, het eenvoudigst is het om de CSS in dezelfde directory te zetten als de html, dan kun je gewoon naar site.css verwijzen.
gvrox